CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 6, 2009

Selamat Hari Jadi (hidup belum bermula lagilah)

Sebenarnya harijadi aku pada hari Ahad tu, jadi my wife belikan kami slices of cake je masa kat Geopark lepas turun dari cable car. Itu tengah makan kek la tu bersama2 milo ais kegemaran anak2 aku, nak order minuman lain kang takut terlebih pulak sebab lepas tu gerenti nak kena habiskan minuman budak2 tu, milo ais tu pun order 2 gelas supaya budak2 tu tak berebut2. Pastu tengokla muka aku yang tengah penat campur geram pasal budak2 berdua tubuat hal pulak, dua2 nak berdukung ngan aku je, si kakak jealous ngan adik dan sebaliknyalah.

Malam pulak bini aku belanja makan kat Restoran Wan Thai kat Kuah. Best jugak makanan kat situ, suasana pun selesa. Sementara tunggu makanan budak2 ni bergendang2 dulu la. Terima kasih bini ku.

0 comments: