CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 27, 2009

Kalau dah takde kerja

I had some free time tonight, I had finished reading Child 44, a thriller about an MGB agent and a serial killer during the Stalin era in Russia in early 50's last night and would not start another one in the queue, The Gift of Rain (written by a Malaysian born writer, both books were longlisted for MAN Booker prize) until after my vacation, Hannah & Sarah are watching Barbie and my wife are doing her school works so I though of uploading some photos taken very recently.

My wife sedang membeli barang2 dapur kat pasar malam Taman Nirwana minggu lepas.

Bersukaria sebelum tidur

Hannah & Sarah dalam kereta on the way to Mid Valley last Saturday. Nak jugak bawak anak2 patung tuh, akhirnya cam biasa aku jugak yg kena usung ke sana kemari. Kat sebelah tu CikSu diorang, adik ipar akula tu.

Sementara menunggu abah pilih baju. Tak dapat jumpa Jhumpa Lahiri, dapat baju pun OKlah, kebetulan ada sale lak kat Metrojaya, hehe.

My wife & children kat Jakel last Sunday beli baju raya supaya boleh bawak balik kg minggu depan ni, my wife baju2 dia mek dia je yg jahit, mak mertua aku la tu. Aku pun tahun ni buat baju melayulah, dah hantar kat Din Wahab jahit hari tu jugak. 3-4 tahun sekali jahit baju melayu baru, OK la tu.

Posing kat Jln Masjid India, yg di sebelah bini & anak2 aku tu adik2 ipar akula, datang KL sempena cuti semester ni.

Belek belek discuss discuss last last tak beli pun, kesian abang tukang jual yg menunggu kat sebelah tu.

Last Sunday aku bawakla my bini makan kat kedai kawan aku ni, Noodle Station kat Setapak Walk kat Danau Kota tu sebab dia tak puas hati hari tu aku bawak kawan je, tak bawak dia, haha. Wah promote lagi nih, harus kena mintak discount kalau pergi lagi next time nih.

My wife yg tersangat la lamanya nak buat decision untuk order makanan, jenuh menunggu, tu baru aku, belum lagi si waiter yang dok tunggu sebelah tu.

Sarah sibuk 'membaca' buku Mickey Mouse yang baru beli last weekend.

Malam tadi si Sarah masih demam dan melekat je ngan ibu dia (sian biniku, terpaksa cuti semalam walaupun murid2 exam kertas dia), jadi my wife bagi kakak Hannah tengok Barbie kat laptop suruh lepak bawah katil je, jadi bolehla si ibu layan Sarah yg sakit tu (sambil tumpang2 tidur ye). Kat tangan tu Hannah belek2 tengok gambar2 dalam majalah National Geographic aku, kebetulan ada cerita pasal gajah lak bulan ni, suka la tu. Mula2 tu tengok gambar3 dulu, harap2 bila dah pandai membaca nanti bacalah artikelnya pulak, insyaAllah.


Next week upload gambar2 percutian lak, belum pergi lagi dah best dah nih.

1 comments:

amiechomel said...

jgn lupa beli coklat Kisses Almond for me! Yeahhh! I pun dah rasa best gak sebab nak balik KL!