CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 19, 2009

Balik kampung lagi

Lama dah tak balik kampung, last sekali pun masa raya puasa dulu. Hujung tahun ni eloklah balik jumpa orang tua dan adik beradik sambil habiskan saki baki cuti tahun yang lima nam hari lagi tu. Lagipun sekolah pun cuti gak sekarang ni.

On the way balik, singgah kat Pantai Kemasik Rest & Relax Area, berehat jap.

Tapi takleh lama lama sebab cuaca mendung nak hujan dan angin pun kuat, tapi cantik gak pemandangan kat sini.

Feeding the bear kat rumah Tok.

cantiknya.. curi curi pakai make up ibu

Main ngan cousins, Kak Aleeya, Ammar & Kak Aina

Ala.. takde yang nak bagi adik marker pen nak conteng conteng, sedihnya...

Nasib baik abah dah 'paksa' Kak Aina bagi dia punya kat adik, dapat main gak, hehe...

Makan kek anniversary Cik Su, best. Happy 8th Wedding Anniversary Cik Su & Ayah Su.


Penat dah, berehat sambil tengok tv lah..

2 comments:

najmiah said...

bestnya balik kampung..

Adam Tajuddin said...

Memang best pun, kalau boleh nak balik selalu. Jomlah balik sekali..